måndag 29 mars 2010

Måndag och allmänna nackspärrsdagen



Aaaaaaooch, vilken nackspärr jag har!!! Och konstigt nog har både Alicia & Filippa det också. Vet inte var den kommer ifrån?? Utnämner härmed den 29 mars till Den allmänna nackspärrsdagen.

Morgonen har börjat på ett härligt sätt med lite sovmorgon. Vi var nämligen så duktiga igår och ställde om alla klockor till sommartid.
Ja, alla utom våra mobiler vilka även fungerar som väckarklockor. Hmm... Efter att ha snoozat ett par gånger flög Dennis upp som en raket.. Han kom då på att klockan var 8 och inte 7. Själv gosade jag ner mig under täcket igen och låg och drog mig medan han stressade runt. Barnen har studiedag så vi är lediga!
Pussgurkan Tass

Efter en liten tur med Jessi, Lina & vovvarna ska jag nu ta med busungarna till Busfabriken för att göra av med lite energi.

See ya!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar