fredag 6 maj 2011

phu....

Vilken dag. Har precis kommit hem från en springtur. 5.9 km på 23.48. Det tar sig! Det var antingen det eller gå o sova,- fy fasen så trött jag varit idag. Känner mig lite piggare nu, fast det piper lite i bröstet. Måste vara allt pollen i luften. Nu väntar ett bad och kanske ett glas rose' för det tycker jag att jag är värd. Fredagsnjutning!

Mamma har äntligen kommit tillbaks till Halmstad sjukhus. Helt underbart att träffa henne. Min fina mamma. Det blev lite turbulens på känslofronten. En kompott av kärlek, sorg, glädjetårar blandat med en surrealistisk känsla av en overklig verklighet. Ibland vill jag bara skrika och slå på något. Undrar ibland varför jag inte bara gör det?

Nä, nu ska jag gosa ner mig i ett hett bubbligt bad med en iskall dricka och tänka glada tankar.

Kärlek!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar: