söndag 15 maj 2011

stackars stackars mig...

Åååååh, herregud va jag är sugen på GRILLCHIPS! Hela kroppen fullkomligt skriker efter kolhydrater.... Men det är ju hopplöst att vara bakis och hålla sig till LCHF.

VILL HA!

Har haft en ganska bra bakismorgon annars. Min underbara syster fixade ägg-bacon-avocado-kaffe-frukost på sängen och jag är extremt ovan vid luxuös ompyssling av detta slag. TACK!

Som vanligt tycker jag inte att jag drack så mycket att jag förtjänar att vara bakis. Jag slutade dricka vin och gick över på vatten flera timmar innan det var hemfärd. Ändå vaknar jag med en ruggig huvudvärk efter endast 4 timmars sömn. Varför?!?! Varför kan jag aldrig bara sova bort baksmällan som alla andra?

Festen var i alla fall kanontrevlig så man kan säga att det var värt det! Stort tack till Malenia & Mattias :) Lina o jag hade tänkt cykla till och från festen men strax innan avfärd drog värsta åskvädret in över Åled. Brrrr...


Äh, va fan... Jag fuskar lite. Såg lite chipsrester från gårdagen i köket. Måste ju komma igång och piggna till! Tänkte åka in och hälsa på mamsen och sen måste jag förbereda morgondagens opponering.

Ja. Jag gör det. Jag fuskar. Så får det bli.
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar