fredag 10 juni 2011

Examensbilder,- äntligen :)

Ceremoni i Martin Luthers kyrka. Fick diplom och ros!


Lite "klassfoto"

Glad och nyexad!

Efter ceremonin bjöd jag Dennis och barnen på Verona. Hade missat lunchen och var vrålhungrig!!!

Med mina prinsessor

Dennis & Alli. Så lika!

Fundersan Flipflop

Alli

Examensfesten hemma fick vänta till lördagen. Bäst på hela dagen var att min älskade mamma kom och delade min dag. Här är vi med mina underbara syskon Ida & Micke!

Söta brorsonen Sigge

Vännerna

Me and my girls! Jessi & Lina


Nästkommande bilder klarar sig utan bildtext. Kärlek!




Hade ju inte varit riktigt jag om det inte funnits mat- och dryckesbilder ;)


LCHF- inspirerad tårta. Förvånansvärt gott!



Tack för alla fina blommor och presenter och framför allt, stort tack alla ni som förgyllde min examen med kramar och skratt!

1 kommentar:

  1. Kanske lite sent men STORT GRATTIS!!! :D Du verkar verkligen brinna för detta oxå och det är ju precis vad skolan behöver! Jag utbildade mig ju till lärare i Kalmar för 10 år sen men har bara vickat lite er kort period... Inte för att jag inte trivdes men jag trivs så bra på det jobbet jag har så... :) Men jag ser ju oavsett att ska man jobba som lärare idag så måste man vara lite passionerad för yrket och verkligen vilja lägga ner massa energi och det verkar absolut som du har DET som skall till!.. Oj NU ska jag sluta svamla... ;) Ha en fin dag och SOMMAR! Kramar

    SvaraRadera