onsdag 8 juni 2011

Fortfarande inga bilder från examensfirandet, I know and I´m sorry! Men det kommer. En dag då jag har lite tid.

Har precis bakat min absoluta favvo-kaka,- MOROTSKAKA med glasyr. Aj, det gjorde ont att inte äta. Fuskade faktiskt och tog några smulor och doppade i glasyr. Satan i gatan va gott!
Sköterskorna på avd 52 ska få dem i morgon som tack för att de varit så underbara mot mamsen. Vilka fantastiska människor det finns! Mamma flyttar hem till sin lägenhet i morgon. Det blir nog bra. Hoppas jag!

Varit lite hurtig med! Jessica, jag och barnen cyklade till Furran (1.5 mil ToR) och simmade där 1000 m. Känns skönt! Nu ska jag gå och lägga mig.

Fan, kom precis på att jag måste köra iväg min bil för det ska resas hus på gatan i morgon. Euuuuu, va jobbigt!!!

1 kommentar:

  1. Härligt att Barbro får flytta hem!! Ha en bra helg!/ Karin

    SvaraRadera