måndag 23 augusti 2010

Börjar äntligen återvända till de levandes skara...

Nää, jag gnäller inte, är ju på all inclusive i ett stekhett Turkiet men ordet turistmage har fått en ny innebörd. Innan har det varit något som drabbat andra. Lite diarre på hotellrummet liksom. Nu vet jag bättre.
Diarre från helvetet, magkramper som framkallar kräkningar och smärta som inte är från denna värld. Fyyyyyy f*n, AAAAOCH!! Och jag som nästan bara åt sallad, men tydligen var det sånt man skulle undvika. Nu ca 2 dagar senare är det fortfarande i princip bara vatten jag får behålla även om det börjar kännas bättre.

Idag ska vi åka till Alanya på shoppingtur och gå o äta på fam. Bruhns favvorestaurang.. Ska bli trevligt att komma ut från hotellområdet lite.

Hotellet är det finaste jag har sett med egen strand, underbar pool osv. Allt är helt perfekt o jag njuter verkligen av att vara här! Känns som ett behövligt avbrott mitt i skiljsmässa, husförsäljning o dyl. Huset är föresten ute på hemnet nu... Håll tummarna för att vi får det sålt dyrt ;P

Har träffat en gammal kär vän från Vimmerby-tiden; Frida. Sjukt kul att vi hamnade samtidigt på samma hotell. Helt otroligt egentligen o jättekul!! Vårt gäng bara växer.. hihi...

Nu kallar poolen på mig!!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar