fredag 20 augusti 2010

Rapport från Turkiet

Äntligen är vi här!!! Vi har just nu 44* i skuggan och svetten bara rinner. Jag ligger under ett parasoll i skuggan med en iskall drink. Helt underbart!
Efter frukost idag gick Jessi, Eva, Ylva o jag på Hamam efterföljt av ansiktsmask, turkisk te och tillsist den mest fantastiska helkroppsmassage jag någonsin fått. Har även träffat gamla kompisen Frida från Vimmerby o hennes familj. Ett kärt återseende! Hotellet överträffar alla förväntningar, grymt fint o precis vid havet.

Annars kan jag väl bara säga att livet inte blir mycket mer bekymmersfritt än så här. Grymt väder, svingod mat, de bästa vännerna o finaste familjen. Fast vi saknar såklart fam. Brattlöf här!!

Nu ska jag inte tråka mig längre vid datorn utan gå o hämta lite nya kalla drinkar till tjejerna...

Puss & Kram från paradiset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar