onsdag 18 augusti 2010

Incekum- 'Lilla Åled'

I morgon drar vi!!! Halva Åleds befolkning sticker till TURKIET för en veckas sol, bad & trevligt umgänge. Själv ser jag fram emot att stressa av. Ligga vid pool-kanten med en kall öl och bara dåsa bort. Kommer knappt ihåg hur avkoppling känns, men jag hoppas på att återfinna mitt vanliga (glada o snälla) jag.

Så här fint ska vi ha det. Vattenrutchbanor,- jädrar va kul!

Bild stulen från www.fritidsresor.se ;)

Just nu är jag mäkta trött på mina sura, gnälliga barn. Bara bråk o tjafs dem emellan. Hoppas även detta blir bättre i Turkey.

Lånade syrrans lägenhet i stan i går. Blev en störtskön kväll. Ska göra sånt oftare; saker för min egen skull och inte bara för andras.

Tack MAMS för hus & hundvakt denna vecka. Älskar dig!

Ses om en vecka arbetsmyror :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar