lördag 30 oktober 2010

Chock



Igår var det Halloweendisco uppe på skolan. Kul kan man tycka? Alli som går i 4:an fick vara kvar ända till 22.00 och snälla Pedda lovade att skjutsa hem henne efteråt. När P kom till skolan och skulle hämta tjejerna så stod de vuxna och vaktade dörren. Släppte inte ut en enda unge utan förälder. Det hade nämligen varit en man där som hade försökt locka in barn i sin bil. Lockade med pizza. Som tur var så anade ett barn oråd och larmade de vuxna som genast samlade in alla barn. Fyyyyyyyy f*n säger jag bara. Så otäckt! Nu är det slut med att cykla hem till kompisar på ett tag för mina ungar. Nä, jag ska ta fram curling-mamman i mig och skjutsa kidsen vart de än ska. Tills de fyller 25 eller så... Usch!

Nu ska jag baka pepparkakskladdkaka till kvällen. Har aldrig smakat det så det ska bli spännande! Tänkte bjuda mina långväga gäster på 3-rätters i kväll. Sen kanske det blir utgång på kvällen :D Bilder kommer mañana.

Ciao for now :)
CREEPY LIPPALEJ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar