torsdag 7 oktober 2010

Halmstad by night från ett cykelperspektiv


Ligger hemma och är sjuk. Tycker lätt synd om mig själv och gnäller som en kille. Å ni snackar om att föda barn liksom :S
Hade många planer inför veckan; träna, gå långpromenader, plugga och inte minst den efterlängtade Desperate Housewivespremiären med Jessi.
Närå, blev inget med något utan istället har jag pendlat mellan att ligga i soffan och sängen. Har även missat seminarium i skolan så nu måste jag komplettera. SKIT OXÅ!
Nu ska jag ta tag i mitt liv. Tvinga mig upp ur soffan och cykla till affären o köpa en födelsedagspresent till mitt kambodjanska lilla barn Sok Vanda som snart fyller 10 år. Undrar hur lång tid det tar för ett paket att komma fram till Kambodja. Hoppas det kommer fram i tid.

HEEEEEEJ DÅ









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar