måndag 4 oktober 2010

Så var jag tillbaks i stan o i lyan. Gårdagen och tillika överlämnande av barn och hus var riktigt trevlig. Jag lagade hjortkotletter med potatisgratäng, mumsig sås o sallad och vi hade en mysig stund innan jag åkte. Dennis o barnen har varit hemma idag, dunderförkylda med feber. Jag var helnöjd med att ha klarat mig ifrån sjukdom o planerade in både biblioteksbesök och body pump. Men gissa vad? JAG MÅR SKIIIIT!!! Känner mig febrig, fryser, ont i bihålorna, värker i halsen, bultar i huvudet. Ingen hit med tanke på att jag börjar en ny delkurs i morgon och behöver vara på topp.

Liten sjuk Allibaba på väg att köpa isglass med bästaste gosemyset Sera


Nä, jag funderar fasen på att skita i allt och gå o lägga mig i sängen o kolla film. Får brottas lite med mitt samvete och se om jag kommer undan med det ;) Och hoppas att jag vaknar upp med ny energi och utan feber i morgon!! Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar