lördag 2 oktober 2010

Nu har snart "min" vecka i huset tagit slut och det är dags att lämna över till ex-mannen. Tråkigt, men även nyttigt. Jag får en massa plugg gjort iaf!

Är nyss hemkommen från en skogspromenad i det friska höstvädret med Alli, Jessi och vovvarna. Sköööönt!

Min vackra MILEY

Det har varit en mysig vecka med barnen. Fast mycket vardag ändå med läxläsning, matlagning, städ & tvätt. Icke att förglömma husvisning, hemtentaskrivning och Gekås-besök. Mina barn är helt underbara! De är så duktiga och roliga att vara med. Ska bli jättetråkigt att inte få vara med dem på en hel vecka nu :(

Igår hade vi myskväll och barnen fick bestämma mat. Det blev Tacos (som vanligt). De är inte mycket för variation, mina troll. E det fredag så ska man äta tacos. Punkt, slut. Till efterrätt åt vi glasstårta och sen var det idol. Tråkmamman småslumrade i soffan... Gäääsp :S



Tjat-Alicia ska ha datorn nuuuuu... Aldrig nån lugn och ro...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar