torsdag 7 oktober 2010

Hösten är bara helt underbar! Luften är frisk, man får ha mössa och löv i hörliga färger flyger runt i luften. Jag tog mig i kragen och cyklade bort till Maxi för att skicka ett litet paket till fadderbarnet i Kambodja. Fick mig en riktig tankeställare när jag gick och valde present. Vad har han för referensramar? Vad gillar han? Om han skulle få kort med High School musicalstjärnorna på, vet han då vilka de är? Gick och tittade på filmer och spel men kom på att han inte har någon el. Det slutade med ett album för klistermärken med Pirates of the Caribbean på, några ark med klistermärken samt godis o brev. Undrar om han känner till piraterna. Äh, tänkte att det kunde vara coolt oavsett?!
På väg hem kände jag mig så sugen på mer frisk luft. (Har inte varit utanför dörren på 2 dagar) Cyklade till Östra stranden och rundan runt stan. Aaaaaah, va härligt!





Grymt skönt att bara glida förbi alla bilköer i rusningstrafiken runt 16.00.. Mohahaha
Kramen









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar