tisdag 11 januari 2011

What a morning...

Vaknar runt och 05.00 och sätter mig upp på sängkanten. Känner hur det blir alldeles kallt och vått om fötterna. Tittar ner på golvet och upptäcker en hundkisspöl i vilken jag lyckats sätta båda mina fötter. Fan! Bara till att gå upp och under diverse svordomar och smärre raseriutbrott torka golvet.

Barnen e morgontrötta som få och sura o buffliga vid frukostbordet. Suck! Skönt dock att skolan börjar idag så mamman kan få lite studiero.
Så tänkte jag...
Men tji...
För en liten stund sen kände jag dock en våg av illamående skölja över mig. Var bara till att springa och kaskadkräkas. Är dock tvungen att plugga iallafall då jag har en hemtenta som ska lämnas in på fredag och 5 veckors lektionsplanering inför VFU:n som ska vara klar på måndag. Så här sitter jag nu. Stressad. Illamående. Yr. Frustrerad.

What a freakin´morning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar