måndag 3 januari 2011

Har inlett det nya året med att bara slöa. Softa. Slappa!

Ätit gott, druckit gott, myst med godis i soffan på kvällarna. Inga löften om en mer aktiv och sund livsstil här inte! Snarare tvärt om. I år har jag bestämt mig för att vara min egen lyckas smed. Att verkligen se till att vara lycklig. Unna mig saker och prioritera livet framför alla måsten. Träna för att jag vill inte för att jag borde. Ha vispgrädde i såsen en tisdag bara för att det är gott och sluta oroa mig för saker hela tiden.

Har sett alla tre Twilight- filmerna. Fast jag somnade ifrån slutet på den sista. Nu är det måndag och slut på ledigheten. Massiva skolarbeten ligger framför mig. Känns helt okej dock efter all underbar ledighet. Om jag bara kunde få mina böcker från Bokus någon gång, det hade verkligen underlättat... Hur lång tid kan det ta egentligen?

Avslutar med ett tack till Lina & Pierre för en underbar nyårsafton. Vem vet... kanske kommer lite bilder här i framtiden... Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar