måndag 12 april 2010

The Monday blues...

Igår åkte Dennis. :(
Till England och Manchester den här gången och kommer tillbaks på torsdag. JAG VILL OXÅ ÅKA TILL ENGLAND! Nu ska ju förvisso D jobba, men jag blev så sjukt sugen på Londondekadens. Det får helt klart bli en weekend inom en snar framtid.

I torsdags sålde vi ju Volvon o i lördags blev även SAAB:en såld. Så nu har vi ingen bil!!! Det var ju inte riktigt tänkt så. Dennis ska skaffa leasingbil genom jobbet och jag ska köpa mig en liten igen, men vi hade inte räknat med att bilarna skulle bli sålda så snabbt. Iallafall så står jag här utan bil idag och har tid hos veterinären kl 11. Vilken tur att man har fina vänner som ställer upp och lånar ut bil! Tack!

Nu ska jag gå o fixa i ordning mig. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar