måndag 19 april 2010

No sign of Dennis just yet..

Han får väl snart skaffa eftersändning till Manchester. Och stackarn har slut på snus till råga på
allt. Usch, va tradit! Han hade ställt sig i tågkö, men Easy Jet, flygbolaget meddelade att om de ska stå för hans uppehälle så måste han åka med dem hem. Eeeeh.. okej? Why the hell is that? Hade ju varit billigare för dem att försöka hitta alternativa resvägar till sina passagerare än att hålla på att betala hotell hur länge som helst.

Slutgnällt! Jag kan meddela att solen skiner idag och jag har varit på en liten promme med Jessica runt muppbondgården med vovvarna. Aaaah, så skönt! Vi passade på att hämta upp Lippen samtidigt som hade varit hos en kompis o lekt. Allibus är sjuk och låg hemma i sängen. Stackars lilla tjejen!!


Av någon outgrundlig anledning så känner jag mig helt slut! Kanske är det ensamma-mammanlivet som spökar. Eller nåt. Ska nog gå och lägga mig i ett varmt bad och bara varva ner. Natta kidsen först...

Nattinatt


Smilla & Ayla njuter av solen och värmen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar