onsdag 23 mars 2011

Oj, det tar lite tid mellan inläggen här. Mycket kretsar runt mamma, examensarbetet & ungarna för tillfället men jag ska skärpa mig.
Idag har jag haft någon skum typ av magsjuka. Rejäla kramper i magen och ett gäng toabesök. Usch! Känner mig helt matt just nu (gnäll gnäll) och ser fram emot en lång varm dusch följt av Grey´s anatomy.

X-arb går framåt iallafall och mamma är piggare så jag är rätt glad :D

Skulle ut och hurtbulla igår. Det var fortfarande hyffsat vårigt, varmt och ljust vid 18.30 så jag tog vovvarna och begav mig ut på powerwalk i skogen. Helt plötsligt blev det helt mörkt. Det var dessutom snö och is på vägen. Huga.. Lite läbbigt var det allt!

Läbbigt, fast väldigt vackert innan det blev becksvart :)

Nu--------> El DUSCHO!!

Hej hopp

1 kommentar:

  1. Duktig du är som hinner hurtbulla i stressen. Grymt fint väder idag så jag tänkte promenera till sjukhuset idag. Om du har lust att hurtbulla lite idag med så kan vi ta en sväng på galgberget? Ses sen. Kram och puss Em

    SvaraRadera