torsdag 31 mars 2011

Tv-kväll

Lycka är:


I kväll blir det egentid framför TV:n och en av mina absoluta favoritserier CRIMINAL MINDS följt av den nya "Criminal minds- suspect behavior". Somnade ifrån första avsnittet så jag vet inte ännu om den håller samma klass som originalet. Får se om jag lyckas bättre i afton. Har väldigt svårt att hålla ögonen öppna om kvällarna.

Idag har jag varit och träffat eleverna som ska ingå i vår studie till X-arbetet. De verkade taggade och det ska bli sjukt kul att intervjua dem! Det går framåt, men det ska bli helt underbart när det är ÖVER!

Barnen har bestämt maten här hemma under veckan. Det har blivit bl.a. våfflor, spagetti och köttfärssås och falukorv med potatismos. Ingen hälsokur med andra ord men snabblagat. Och de har ätit som små vargvalpar ;)

Tror jag ska ta ett lååååångt hett bad. Känner mig lite krasslig.

C'ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar