söndag 6 februari 2011

Sunday, bloody sunday

Vet inte vad det är med söndagar men fan så sega de är. Idag har jag lagt 2 timmar på att onödigt grundligt rengöra kylen. I övrigt har jag mest segat runt och funderat på vad jag borde göra. Hmmm, jag ska åka in och träna. Jag ska tvätta. Jag ska gå långpromenad. Men, nej. Det har visst inte blivit så.

Filippa och Agnes sitter här och skriver inbjudningskort till sitt kalas som de ska ha på busfabriken. Söta! Är kanske inte helt lätt att läsa men vad gör väl det? Gulliga är de iallafall! Det är så svårt att avgöra vilka barn som ska bjudas. Vi gjorde det enkelt för oss och bestämde att de får ha kalas för tjejerna i klassen. Det blir ändå runt 15 tjejer och dryga tusenlappen per familj i kostnad.

Nä, om man skulle fixa lite kvällsmat. Och kanske göra lite nytta också ;)

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar