onsdag 19 maj 2010

B-day

Kommer du ihåg hur det kändes när man var barn och skulle fylla år? Det gick knappt att somna för allt pirr i magen. Och man vaknade alltid innan familjen kom med frukost på sängen och låg och lyssnade på viskningarna och tassandet utanför.

Men nu... Vad hände? Inget magpirr. Och jag kan lova att jag sov som en stock när Emelie & barnen kom in med frulle... hihi...

Men det är trots allt väldigt trevligt att fylla år, även om det inte längre finns någon magi :) Man får ju fika med dem man tycker om och får presenter, blommor, telefonsamtal, sms och otaliga fina hälsningar på fejjan.

Den här fantastiskt fina tårtan gjorde barnen till mig!
Kan vara den godaste jag någonsin ätit. Och finaste.

Tack för de vackra liljorna Jessi & Lina samt Mamma & Em!


Tack alla som gjorde min dag speciell!

Avslutade dagen på det mest underbara sätt... Med ett glas champagne i badet :) Dröjde inte många minuter förrän jag fick sällskap av två små prinsessor.. hihi...
Sen var det Desperata hemmafruarna på TV:n följt av Cougar Town och ett 2 timmar långt telefonsamtal med syster Ida. Så tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra men tur att telefon finns. Nästa helg ses vi ju och resten av släkten på sköna Öland när lilla söta Sigge ska döpas.

PUSS & KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar