lördag 15 maj 2010

Miley

Igår flyttade hon hit. Äntligen. Lilla underbart söta MILEY (f.d. Inez)

Som jag har längtat efter henne!



Hon var lite blyg igår, lugn och försiktig. Nu börjar hon nog känna sig lite hemma här och busar på för fullt :) Det har gått jättebra med Ayla och Smilla, de gillar sin nya kompis!

Vi har faktiskt inte haft en enda kissolycka ännu. Duktiga lilla! Vaknade dock i natt av att hon klev ur min famn och ställde sig för att kissa, men jag hann ta henne och springa ut. Hon kommer att bli världens bästa hund. Det känns dock i kroppen att man inte är van vid vakennätter längre.. hihi.. Men när jag satte in henne i valpburen så bara gnydde hon så jag tog upp henne i famnen. Hon har ju trots allt sovit i hög med sina syskon i hela sitt liv :) Men när hon låg i sängen så var jag så rädd att hon skulle trilla ur så att jag kunde inte sova. Idag blir en lugn dag med bara en massa mys med Miley. Så kommer Dennis hem från Gävle också.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar