tisdag 11 maj 2010

Ojoj, så duktiga vi har varit, Jessi & jag. Igår kväll var vi på body pump och i morse knallade vi ut på morgonpromenad. Lite sent ute för att komma i form till beach 2010 kanske... hihi...
Nej, men ärligt talat så har jag legat på latsidan hela vintern och blivit en riktig soffpotatis. Liksom inte haft någon ork till någonting. Nu däremot längtar jag efter att hitta tillbaks till mitt vanliga själv. Älskar ju att träna och hålla igång!!!

I lördags var vi med team turkiet i Ågård; Linas familjs lantställe utanför Varberg. Helt underbart trevligt! Vi kom runt lunch och grillade korv & bara hängde. Vissa (läs Jessica & Peter) hade dock svårt att slita sig från luftgevären och jag tror att Jessica har en ny karriär där ;) Sen knallade vi iväg till en liten campingrestaurang och åt och drack gott. Vi delade rum med grannarna, kändes lite kollo. Mysigt! Nedan kan ni se lite bilder från helgen, klicka på bilden för att få den större.



Nu kommer stenarna från GS... Gotta run! Pöss så länge.............

1 kommentar:

  1. Läste just den boken igen och fastnade för just det uttrycket. Tänk vilken värld man rår över som liten. Synd bara att man måste bli stor och fast i verkligheten. Det är en lycka att ha lite av barnasinnet kvar där möjligheterna är oändliga och livet ett stort äventyr.

    SvaraRadera