onsdag 9 juni 2010


Fick skäll av missjessipessi för att jag inte har bloggat på läääänge. Och det stämmer ju, det har jag inte L Och inte hittar jag kamerasladden heller, så det blir ett bildlöst inlägg idag.

Ute vräker regnet ner. Miley HATAR regn. Under vår ganska korta morgonpromenad försökte hon åtskilliga gånger klättra upp på mig. Ville hellre kura in sig i mattes varma jacka tror jag. De andra två jyckarna skuttade så glatt i regnet. Hela huset genomsyras nu av en svag doft av blöt hund! Gott? Sådär va!?!

Mer tur med vädret hade vi igår. Jag är klassförälder i Alicias klass och vi hade anordnat en grillkväll vid Virse Hatt. Det regnade på dagen men sprack upp under kvällen och blev riktigt fint! Vi gick tipspromenad, grillade korv och spelade brännboll,- föräldrarna mot barnen. En superlyckad kväll!

Idag är det mycket fix. Ska fortsätta med tvättberget (som jag påbörjade igår), fixa blomma till lärarna, tömma Alicias byrå som är trasig, (helst åka till tippen och slänga byrån) fixa ny byrå, städa, försöka laga centraldammsugaren som knappt suger, handla mat, baka en tårta, åka till veterinären och vaccinera Miley och sedan helst vara hemma igen till 13.00 när barnen kommer från skolan. Sen behöver jag låna stora kaffetermosar. Någon som har en att låna ut?

Nä, det är väl bäst att ta tag i dagen nu så det blir något gjort.. hihi

Ha en go dag!!

/Jojo

Äh, föresten… Jag ångrar mig på bildfronten och slänger in en några dagar gammal bild

VÅT VOVVE J




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar