tisdag 15 juni 2010

Idag skulle bli en dag på Furulundsbadet med Filippa & fina vännerna Jessi & Lina + barn. Hann dit och dricka en kopp kaffe och innan det började det mullra. Bara att sätta sig i bilen och åka hemåt. Gick i ca 30 km i timmen. Gick inte att se vägen för allt åskregn. Väl hemma fi fick jag hjälp av Jessica att göra lite slingor i håret. TACK GULLE!!!!! Så här blev det:

Kvällen fortsatte med mat m. familjen efterföljt av kvällspromenad med goa tjejer. Med mig hem fick jag två av de mest underbara vänner som finns! Tjabbade lite skit & drack några cider. Härligt!

Här skulle kvällen kunna vara över. Men jag fick istället ett ryck och började städa altanen. Sen klippte jag gräset och tog kanterna. Och planterade om buskar. Och gjorde om 2 rabatter till stensättningar. Och sopade gångarna och rensade ogräs. När jag kom in och skulle ta ett glas vatten upptäckte jag att klockan var MIDNATT!!! Ooooops, och jag som ska jobba i morgon. Så det är bäst att sova nu. God natt ;)

1 kommentar: